Tartalom
Garancia jelölése
A WebÁruház minden termékére érvényes egy, vagy akár több típusú garancia is. Egy részüket jogszabály írja elő, más részüket pedig mi alkottuk és biztosítjuk Neked, hogy a vásárlásod során még jobb kiszolgálásban legyen részed.
Fontos azonban, hogy tudd: az áruházunkban a termékek adott oldalán megtalálható "garancia", minden esetben magyarországi szakszervizben érvényes.
Ha a termék, melyet itt vásároltál hibás, nem működik:
3-36 hónapos műszaki, minőségi garanciát érvényesíthetsz:
A számládon szereplő árukra 3-36 hónap telephelyünkön érvényesíthető garanciát kapsz! Ez alól azok a termékek jelentenek kivételt, ahol eltérő jelölést találsz, vagy amely termék külön garancialevéllel, jótállási jeggyel rendelkezik, azokra ugyanis az ott megjelölt ideig és helyen maga a gyártó vagy importőr vállal garanciát.
Hogyan érvényesítheted a garanciát:
A legjobb az, ha a terméket visszahozod – a garancia érvényességhez szükséges számlával - , hogy átvizsgálhassuk. Természetesen postán is visszaküldheted a terméket "belföldi kísérőlevél postacsomaghoz" (zöld) nyomtatvánnyal - bármelyik postán beszerezhető – és mi ekkor postafordultával küldjük az új terméket, vagy szakértő állásfoglalását amennyiben a termék valójában nem hibás. A garanciális hiba esetén az oda-vissza szállítás költsége a vásárlót terheli, vagyis téged.
Abban az esetben, ha jogos a garanciális igény: a visszaszállítást a saját költségünkön végezzük. Amennyiben viszont mégsem, akkor a terméked visszaszállítása normál szállítási díjon történik.
Amennyiben a termék valóban hibás, úgy 2 lehetőséged van:
1, Kérésednek megfelelően annak az árát beszámítjuk más termék árába,
2, vagy jóváírjuk Hűségpontként az értékét, amit bármikor levásárolhatsz!
Bővebben: Lásd Elégedettségi Garancia
3.000.-forint alatt a korlátozott garancia érvényes:
Bruttó 3000 forint értékhatár alatt nem vállalunk ilyen típusú műszaki, minőségi garanciát a termékre. (Ezek leginkább tinta tartályok, tinták, töltőporok, tollak, fotópapírok, stb.)
Azonban a szolgáltatásunkból eredő problémáknál, mint hibás teljesítés, vagy szállításkori sérülés, természetesen cseréljük ezeket is
Nyomtatókra műszaki termékekre 3 napos CSEREgarancia vonatkozik:
A műszaki termékekre 3 nap cseregarancia vonatkozik, vagyis a 3 napon belül meghibásodott készüléket azonnal cseréljük. Amennyiben a csere nem volna lehetséges, (mert a termék kifutott, elfogyott) a vásárló választhat az alábbi 2 lehetőség közül:
1, A meghibásodott termék árát beszámítjuk más termék árába,
2, vagy visszafizetjük a termék árát.
A 3 napot meghaladva a normál műszaki, minőségi garancia lép életbe.
Így érvényesítheted a cseregaranciádat:
1, A termék átvételét követő 72 órán belül jelezd a hibát felénk,
2, A visszaküldött terméket hiánytalan állapotában küldd vissza! (Vagyis minden alkatrészt, tartozékot, tonert, tintapatront, kábelt, kézikönyvet… stb tegyél vissza a csomagba!)
.Amennyiben a visszaküldött termék hiányos, sajnos nem tudjuk visszafogadni, és ez esetben – kérésedre – visszaküldjük azt (ennek költségeit a Vásárló viseli), vagy felszámítjuk a hiányzó tartozék árát.
3, A visszaküldött hibás termék és/vagy tartozék minden esetben először tesztelésen esik át. Cserére illetve pénzvisszafizetésre csak a hiba tényleges megléte esetén van mód.
4, A vásárlástól számított 3 nap letelte után a vásárló maga is fordulhat egyenesen a garanciális szakszervizhez . Ez esetben valamivel gyorsabb ügyintézés várható.
Nyomtató kellékekre vonatkozó jótállás:
Örömmel tájékoztatunk, hogy – bár a nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá - cégünk jótállást vállal azokra is az alábbiak figyelembevételével:
1, A tonerek, tintapatronok esetében a hibás működés bizonyításához, szükség van egy nyomtatott "tesztoldal"-ra amit a hibás patronnal nyomtattak!
2, A terméket a próbanyomattal együtt üzletünkben - bevizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maxímun 30 nap.
Nem minősül garanciális problémának:
A terméken lévő minden matrica, garancia jelölés sértetlen kell legyen. Ennek sérülése, megbontása esetén semmiféle garanciát nem tudunk a termékre vállalni.
Egyedi garancia tartozik az alábbi típusú termékekhez!
Ezen termékekre a gyártó vagy importőr - garanciavállaló- a saját feltételei szerint, és helyen vállal garanciát. Erről részletesen a termék oldalán olvashatsz.
A legtöbb eredeti kelléket a meghatározott szervizek vizsgálják be. A hiba esetén ők állítanak ki csereigazolást, amely alapján már mi is jogosultak vagyunk kicserélni.
Az egyedi elbírálású garancia az alábbi termékeket és típusokat érinti:
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.10.) módosítva 72/2005 (IV.21) sz. illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló117/1991. (IX.10.) Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Egyéb garanciáink, melyek csökkentik a kockázatodat a WebÁruházban történő vásárlásod során
Garanciát vállalunk arra, hogy a kiválasztott terméket minden esetben, a megrendelés pillanatában érvényes áron biztosítjuk.
Nem fordulhat elő, hogy más áron kerül kiszámlázásra a termék, még abban az esetben sem, ha időközben emelkedik az ára!
Amennyiben viszont időközben csökken a termék ára, akkor az a számodra kedvezőbb áron kerül kiszámlázásra!
Mindez alól az olyan akciós termékek képeznek kivételt, amelyek időközben elfogynak (ezt jelezzük is számodra) és néhány hét elteltével kapunk belőle ismét magasabb áron, vagy ha időközben lemondtad a rendelést, az ismételt rendelés az akkor aktuális áron kerül rögzítésre.
Ha tévesen vásároltál, élhetsz a cseregaranciával:
Téves vásárlásnak számít:
- ha nem azt rendelted amire szükséged lett volna,
- ha elnézted a termék azonosítóját,
- ha többet vásároltál, mint amennyire szükséged volna.
- ha a rendelés és kiszállítás között elromlott a nyomtatód, és már más típusút kell használnod.
Ilyenkor csak eredeti csomagolású, bontatlan terméket áll módunkban kicserélni! Annak az értékét pedig bármikor beszámítjuk neked más termék árába kérésedre. (napi áron)
Fontos! Mindezt csak akkor tudjuk biztosítani neked, ha a csomagolása bontatlan, és ha nem speciális igényű termékről van szó, melyet külön rendelésre gyártottak, rendelésre hozattunk, vagy importáltunk.
A szállítási költséget ez esetekben is oda-vissza neked kell fizetned.
NEM Téves vásárlásnak számít: Amennyiben mi hibáztunk és mást szállítottunk, mint rendeltél. (webes rendelés alapján) Ebben az esetben minden költségét mi vállaljuk a hibánk kijavításának természetesen!
Szoftvereknél: csak az adathordozókra (CD, floppy lemez) biztosítunk cseregaranciát, amennyiben azok nem olvashatók. Ebben az esetben elégséges csak az adathordozót visszaküldeni
Érdekelhet még:
Elállási jog
ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
Egyszerűen, kényelmesen, gyorsan: WebÁruház - már 25 éve.
Nyomtatók, nyomtatókellékek, (tintapatron, toner, festékszalag, töltőkészlet), és minden, ami a nyomtatáshoz szükséges. Irodai, irodatechnikai, háztartási termékek, játékok készletről, 24 órás kiszállítással! A webaruhaz.hu a legnagyobb múltú magyar toner és nyomtatókellék árusító oldal.
Hívj minket:
06 1 422 0394
Írj emailt:
kapcsolat
Postacím:
1035 Budapest, Hunor u 13.
Like-olj minket a facebookon:
facebook.com / webaruhazhu
© copyright 1999-2024. Webáruház Kft. – Egyszerűen, kényelmesen, gyorsan!
165 gyártó közel 13800 kelléke! Eredeti és utángyártott nyomtatókellékek, készletről. Másnapra szállítva. All right reserved!