Vásárlói vélemények
Gyorsaság:
5.5 / 6
Elégedettség:
5.5 / 6
Minőség:
5.3 / 6
"Hello!
Sajnos -gondolom a routerrel lehet valami- még nem tudtam kipróbálni, mert azt írta ki, hogy az illesztő szoftver telepítése sikertelen volt..
Az első kérdés értékelése azért volt ami, mert csak a 2. napon tudtam átvenni a terméket, de nem baj..
Üdv.:
NF"
2015-07-28"Nagyon elégedett vagyok a kiszolgálással. A csomagom időben érkezett és mivel törékeny volt a tartalma örültem a bombabiztos csomagolásnak is. Máskor is innen fogok rendelni."
2015-08-04"Egy apró félreértés....és tökéletes megoldása...Kapom a telefont...de nem volt időm felvenni...a telefon elhallgat...visszahívom őket...és a következők hangzanak el...Bocsánat...tévesen értesítettem...a megrendelt termékből csak egy érkezett..ha megérkezik a másik ..telefonálok...bocsánat!...Nem telt el 24 óra jött az értesítés...hogy mehetek a termékért...profi megoldás és tetszett a bocsánatkérés!
Viszont van ami nem nyerte meg a tetszésem!
Én az a típusú ember vagyok, aki mindig alkuszik!Bárhol, bármire!És bármennyi engedményt is adnak..annak mindig örülök!
Itt sajnos nem tudtam keresztül vinni az alku képességemet!
Merev - indoklás ugyan volt - de határozott elutasítást kaptam!
Nem hiszem el....hogy egy 100-és 1000 ft közé tartozó összeg engedmény...tönkretenné a céget...nem beszélve arról...hogy sokkal nagyobb kedvvel tér vissza a vásárló oda, ahol A VÁSÁRLÓ NYER!
Hallom - illetve elképzelem a standard választ, amit erre kapok vagy kaphatok!Kicsi árrés...bla..bla..bla...!
De hiszem ha az eladó is egy kicsit is profi - egy jópofa elutasítás..viccesen....a sablon szöveget mellőzve...sokkal elviselhetőbb....mint a merev - és kötelező sablont használva vagy azzal érvelve - magára hagyott vásárló!
Holnap megyek egy nyugati határszéli városkába egy termékért...amit sikerült telefonon lealkudnom..és mivel nekem az utazás ingyen van/vasutas vagyok/..érte is megyek!
És az érdeklődés során nevettünk viccelődtünk...sőt még az is lehetséges,,,,hogy a fönökkel beszélve...további engedményt kaphatok!/Bizom benne, hogy igen!
Egyszóval nem tudom befejezni a mondandóm!
Tessék egy picit profibb gondolkodást kialakitani az eladókban...és igenis tessék kedves főnőkök tudomásul venni...hogy mindent annyiért tudnak eladni, amennyit a vásárló ad érte!!!Tehát ha a vásárlónak annyit ér!!!!...legyenek rugalmasabbak a vásárlóval...hisz nem tudhatják...hogy esetleg nem a legnagyobb üzletet halasztják el emiatt!És ne a sablon szöveggel utasitsák el a napi 100 vagy annál több vásárlót!
Én egy aprósággal még megtoldom!
Ha engedményt kér valaki - tudatositsák magukban is - engedményt csak döntőképes ember adhat!Tehát a végtelen sok munkájuk mellett - tessék időt szakítani ránk, rám!Ha tehát arra biztatják a kedves eladóikat, hogy ilyenkor szóljónak Önöknek, vezetőknek!!!!!...akkor abban is biztosak lehetnek...hogy mindenkor a legjobb...soha nem megismételhető üzletet fogják megkötni!/Nem túlzás - életük legjobb üzletét is megköthetik így!
Példákat tudok emlegetni....higgyétek el kedves eladók, forgalmazók!
A profizmus nem a termékek sokaságán múlik!
"
2015-08-04